Нещодавно ПриватБанк запустив в роботу оновлений інтернет-додаток “Приват24”, значно комфортніший та функціональніший за попередній. В оновленій версії, як і в попередній, є можливість оплатити проїзд в електротранспорті.

В середньому щодня більше 10 тисяч пасажирів оплачують проїзд в електротранспорті за допомогою QR-коду та додатку “Приват24”.

За останні декілька днів ми отримали скарги від наших пасажирів щодо проблем з оплатою квитка за допомогою оновленого додатку “Приват24”.

Перевіривши цю інформацію та сконтактувавшись з працівниками ПриватБанк, повідомляємо наступне.

Оновлений додаток для смартфонів на Android працює коректно. Для користувачів IOS маємо не надто приємні новини. Наразі сервіс сканування QR-коду для оплати проїзду в електротранспорті в оновленому додатку знаходиться в розробці.

Користувачі IOS можуть сканувати QR-код в старій версії додатку або ж звертатись в службу підтримки за номером 3700 у разі виникненні проблем.

Розробники оновленої версії пообіцяли вирішити цю проблему до кінця літа. В свою чергу ми щиро сподіваємось, що всі недоліки будуть усунені якомога швидше.