З метою покращення якості обслуговування пасажирів, які користуються електротранспортом та відповідно до Закону України «Про звернення громадян» у ЛКП «Львівелектротранс» розпочала роботу «Гаряча» лінія 0-800-300-055. Відповідне розпорядження від 17 листопада №52 підписав директор ЛКП «Львівелектротранс» Андрій Свищо.

«Механізм взаємодії нашого підприємства з громадянами регламентується Порядком реєстрації, розгляду та вирішення усних, письмових звернень громадян, які надходять на «Гарячу» лінію ЛКП «Львівелектротранс» за номером 0-800-300-055. Якщо Вам не вдалось зв’язатися із оператором, Ви також можете написати звернення на електронну пошту hotline@let.org.ua», – розповідає Андрій Свищо.

Зазначимо, порядок реєстрації звернень на «Гарячу» лінію 0-800-300-055 затверджений наказом ЛКП «Львівелектротранс» від 19 листопада № 279. Для реєстрації звернення просимо зазначати оператору свої контактні дані: ПІБ, адреса проживання, телефон. Працює «Гаряча» лінія щоденно з 06:00 до 00:00 години. Обідня перерва з 12 до 13 год.

 

Прес-служба ЛКП «Львівелектротранс» Ольга Мельник