Фото: прес-служба ЛМР Олександр Мазуренко

За ініціативою ЛКП «Львівелектротранс», рекламні площі на львівських трамваях, а згодом й тролейбусах розпродадуть на публічному аукціоні. Як показали попередні дослідження та аналіз ринку зовнішньої реклами у Львові – реклама на рухомому складі громадського транспорту, зокрема трамваях та тролейбусах має високий коефіцієнт ефективності та неабияк приваблює потенційних рекламодавців. Зважаючи на високий попит та рівень зацікавленості з метою створення передумов для здорової конкуренції на ринку підприємство ініціювало перегляд цінової політики на брендування транспортних засобів.

За словами Андрія Білого, радника міського голови Львова, – «згідно правил аукціону базова ціна на розміщення реклами на одному транспортному засобі (трамваї) стартуватиме з позначки 7 000 грн/міс та передбачатиме три формати брендування: часткова поклейка – 7 000 грн/міс (лише борти), середня поклейка 12 000 грн/міс (борти, двері та верхня частина вагона), повна поклейка 17 000 грн/міс (включно з кабіною та кормовою частиною вагона)».

Станом на сьогодні рекламу на львівських трамваях розміщують шість компаній підрядників. Сподіваємося, що зміна цінової політики та правил підписання договорів на розміщення реклами дозволить суттєво збільшити доходи підприємства, підвищити якість самої реклами та відкрити нові можливості для рекламодавців – коментує Іван Бондар, речник ЛКП «Львівелектротранс».